Конференції

Конференції бувають різні: партнерські, прес-конференції, науково-практичні, науково-технічні конференції, міжнародні, місцеві. Планування конференцій, запрошення, підбір конференц-зали. Що краще кава-брейк чи фуршет? Чи потрібна культурна програма? Секрети організатора конференцій міжнародного рівня.

Термін "конференція" - відбувся спочатку від латинського "conferentia", "confero", що означає "збираю разом". Сучасне значення слова дещо інше: збори, нарада представників будь-яких організацій, груп, держав, а також окремих осіб чи вчених для обговорення певних питань. У Росії, наприклад, до 1917 – конференцією називали вчену раду при військових академіях.

Для сучасного ділового, наукового та політичного світу термін Конференція несе не лише різне значення, а й різні цілі можуть реалізовуватися під цим видом ділових комунікацій.

Види конференцій

Конференції бувають різні, а організаційні тонкощі та акценти відрізняються залежно від типу заходу. Почнемо з найбільш поширених та корисних для збільшення продажів Партнерських конференцій.

Для чого потрібні партнерські конференції?

Регулярне, живе спілкування з клієнтами та партнерами, особливо якщо йдеться про велике географічне охоплення, впливає на лояльність клієнтів до компанії, забезпечує приплив свіжої інформації про стан ринку з «перших вуст», гарантує вашому продукту/послуги повну відповідність вимогам клієнтів та ринку.

Як часто потрібно проводити партнерські конференції? Ваша компанія має дилерів, дистриб'юторів і просто хороших і дорогих вашому серцю клієнтів. Для того, щоб ваші продажі були постійно на висоті, необхідно збиратися з партнерами не рідше 1 разу на квартал.

Які завдання вирішуються на партнерських конференціях?

На партнерських конференціях можна і потрібно обговорювати проблеми клієнтів, презентувати інновації компанії, приймати зауваження та давати рекомендації.

На таких конференціях важлива бездоганна організація, як знак якості вашої компанії та данина поваги партнерам, а також «культурна програма», куди може входити екскурсія офісом або виробництвом, аналог «дня відкритих дверей». Партнерів потрібно годувати і бажано краще тому другий за важливістю момент на партнерських конференціях – це гарний фуршет.

Прес-конференції

Просто необхідні для створення нового продукту або вдосконалення того, що вже всім відомо.

Що найважливіше для організації прес-конференції?

Привід, привід та ще раз привід. У минулому вже ті часи, коли журналісти жили від конференції до друку друкуючи матеріали, якість яких залежала від якості харчування на заході.

Цікава інформація забезпечить вам не лише аншлаг аудиторії, а й статті, анонси та релізи практично у всіх цільових ЗМІ.

Що і як показувати на прес-конференції?

Як кажуть, краще 1 раз побачити, ніж 100 разів почути, а якщо виходить на рівні і те й інше – то для прес-конференції це ідеальний варіант. Тому в даному випадку без грамотного копірайту та ЗD ефектів не обійтися.

Де найкраще проводити конференції?

Ітри головні правила: просторо, свіжо та комфортно. Для посилення ефекту можна прикрасити місце проведення конференції, наприклад брендованими кульками. Це надасть заходу додаткової урочистості. Також, не зайвим буде влаштувати невелику виставкову експозицію (звичайно якщо вашим продуктом не є комбайни та холодильники.)

Міжнародні конференції.

Конференції міжнародного масштабу – захід, що потребує ретельного планування та ідеальної підготовки.

Що найважливіше у проведенні міжнародних конференцій?

Найважливіший елемент – надточна організація. Все має працювати як швейцарський годинник. Починаючи від прийому учасників в аеропорту, до супроводу до номерів готелів.

Аксесуари конференцій

Важливий елемент як міжнародного заходу, а й місцевого – канцелярські предмети (блокноти, ручки, пакети, рекламні матеріали). Важливо щоб не було перебору у кількості та недоліків у якості. Бажано, щоб рекламна інформація поєднувалася з місцем для записів (це може бути невеликий блокнот або брошура, частина листів якої чиста.)

Як запрошувати на конференцію?

Ми вже згадували про те, що для аншлагу потрібна цікава нагода. А якщо це привід оформлений у незвичайну форму запрошення, (але з конференціями, звичайно ж, не варто перегинати ціпок, на діловому заході має бути витриманий діловий стиль).

Ми можемо допомогти Вам втілити ідеї в яскраву подію у житті ділової спільноти України.

Звертаючись до компанії Dream House ви отримаєте наступні переваги

  • складання концепції конференції;
  • залучення доповідачів;
  • запрошення представників влади на конференцію;
  • Скласти та реалізувати план з розміщення інформації про конференцію у провідних ЗМІ України;
  • Виготовити та розіслати запрошення учасникам конференції з нашої бази, яка включає понад 5000 адрес українських компаній.

Крім того, ми можемо допомогти Вам у адміністративних питаннях

  • Орендувати зал для проведення конференції;
  • Забезпечити проживання та харчування для учасників конференції;
  • Розмістити учасників конференції в готелі;
  • Здійснити реєстрацію учасників на конференції;
  • забезпечити транспортне обслуговування для учасників конференції;
  • Орендувати презентаційне обладнання;
  • Забезпечити синхронний переклад та відеозйомку на конференції.