Корпоративи
- З чого розпочати організацію корпоративу?
- Сценарій та хронометраж корпоративної події
- Корпоративні церемонії та нагородження
- Корпоративна атмосфера
Що таке корпоратив?
Багато жартують – це п'янка за рахунок керівництва компанії. За грамотного підходу це зовсім не так. Корпоратив – свого роду тренінг із командоутворення. Деякі керівники та й просто співробітники сприймають корпоративні заходи просто як данину моді чи як відбування. Звичайно, якщо ми просто орендуємо ресторан і накриваємо столи – а далі веселіться як хочете – ніякої користі для компанії, крім витрат, такі заходи не несуть.
Не дивно, що людям, які знаходяться разом більшу частину часу просто необхідно змінювати обстановку та стиль спілкування один з одним.
Корпоративна культура покликана впорядкувати відносини між людьми, які пов'язані одним бізнесом у межах однієї компанії. І корпоративні заходи щодо цього питання – дуже важливий елемент. Зараз немає жодної, ні великої ні маленької компанії, в якій не проводилися б корпоративні вечірки, посиденьки і просто спілкування на абстрактні теми в неформальній обстановці.
Але, корпоратив корпоративу - ворожнеча, і для того, щоб захід, націлений на підвищення лояльності співробітників та командоутворення, не перетворився на банальні посиденьки, необхідно ретельно планувати все, що відбуватиметься на коруптиві.
З чого розпочати організацію корпоративу?
Звичайно з ідеї. Залежно від приводу та поставленої мети ми можемо придумати масу яскравих нестандартних ідей проведення свята. Корпоративи бувають "сімейні", тобто. гостями є лише співробітники компанії, можливо їхні сім'ї, та партнерські, які проводяться для клієнтів компанії. Іноді бувають змішані варіанти, але зазвичай вони дуже ефективні. Ідея проведення корпоративу залежить не тільки від його типу, а й від інших факторів:
- сезон (дуже важливий для заходів на природі)
- кількість гостей
- гендерність публіки
- основний привід (державні, корпоративні та інші святкові дати)
- бюджет
Хоча останній пункт далеко не завжди істотно впливає на якість та рівень проведення заходу. Іноді суттєво зменшена кількість спиртного та запрошених колективів дозволяє людям більше проявити себе в інтерактивних конкурсах та просто спілкуванні.
Зараз існує маса ідей та сценаріїв за якими проводять корпоративні свята кожна компанія прагне унікальної ідеї, багато хто в результаті не проти вже багаторазово обіграних піратів, мафіозі, іспанців, африканців та інших. Для обмеженого бюджету це непогані заготівлі. Тим більше, що до вже винайденого велосипеда можна просто прикріпити реактивний двигун і подивитися що вийде. "Реактивним двигуном" корпоративу є його наповнення. А в наповнення входять і номери, і конкурси і ведучий, і фуршет із банкетом.
Можливі також контрасти та сюрпризи: коли анонсують одну ідею, а реалізують щось несподіване. Наприклад, один впливовий бізнесмен розіслав запрошення клієнтам компанії, з повідомленням про корпоратив з вечірнім дрес-кодом. Коли ошатні гості прибули, їх здивованим поглядам відкрилася панорама з болотного місива, надана швидше для агресивного напівспортивного інтерактиву, ніж для світських розмов. Зрештою – всім ніби сподобалося. Хоча хто знає? Якщо ви не впевнені, що ваш сюрприз позитивно оцінять – краще не ризикувати.
Авторські, абсолютно унікальні ідеї та сценарії, створені під конкретного клієнта, вимагають чимало творчої фантазії. Це як винайти новий вид, наприклад, молока чи хліба, та такий, щоб він припав до більшості за смаком. У розробці таких ідей беруть участь не лише сценаристи та креативники, а й представники компанії-клієнта. Авторська ідея хороша тим, що враховує специфіку конкретного колективу.
Одне з основних правил ідеології корпоративних свят: ідея не повинна бути складною для самих гостей. Якщо ви захочете влаштувати віденський бал, і зобов'яжете гостей прийти в сукні вікторіанської епохи – не всі співробітники поставляться до цього з розумінням.
Сценарій та хронометраж корпоративної події
Написання сценарію краще довірити професіоналу, який має за плечима великий досвід роботи. Передбачити розвиток подій, продумати всі деталі, забезпечити невгасаючий інтерес протягом кількох годин заходу – завдання не просте. Цікавий, веселий, небанальний сценарій повинен містити в собі: актуальний і зрозумілий комунікативний зміст, коректну та добру самоіронію, помірну кількість жартів «на злобу дня», а найголовніше сценарій має враховувати індивідуальні особливості та побажання учасників урочистої події: настрій заходу, місце та час проведення, вікову групу та інші важливі аспекти.
Багато профі розбавляють сценарії авторськими віршами на різні виробничі та невиробничі теми, але обов'язково присвяченими саме цій компанії.
Корпоративні церемонії та нагородження
Система преміювання та нагородження ефективна завжди. Приміром, у Радянському Союзі просто фотографія на дошці пошани була стимулом для здійснення трудових подвигів. Звичайно ж, зараз вимоги до нагород премій та пошани вище, і співробітники гідно оцінять вручення, якщо й не цінних призів, а просто грамот та подяк, приурочених до корпоративного заходу. Як варіант нематеріального стимулювання персоналу дуже доречними будуть сувеніри з Логотипом компанії, різні кубки статуетки, які нагороджений може згодом демонструвати на своєму робочому столі.
Корпоративна атмосфера
Владика емоційної погоди на корпоративі – ведучий. Людина, яка повинна завести зал, привернути увагу, створити поле для позитивних комунікацій між гостями. Від ведучого залежить половина успіху під час проведення свята. Маючи великий досвід, і особисту чарівність, ведучий може запобігти непорозумінням, знайти вихід з будь-якої несподіваної ситуації, дати гостям відчуття комфорту та свободи спілкування. Його основне завдання – бути для учасників особою, «капітаном», керуючим заходом, а для організаторів – засобом управління десятками, сотнями чи тисячами гостей.
Зараз прийнято запрошувати на ролі провідних «зірок». З одного боку, це непогано і ідеально підходить для іміджевих заходів. Коли гості заходу є запрошеною незнайомою публікою або партнерами з бізнесу, зірка може надати певної ваги події, показати статус компанії, яка її організує. Не дуже відомий ведучий більше підійде для корпоративних та ділових заходів, невідома особа ведучого та її статус не відволікатимуть публіку від серйозного порядку денного і не переведуть дискусії з ділового спілкування в неформальну, далеку від теми розмову.
Організація корпоративного свята – справа не проста та дуже клопітна, починаючи від пошуку креативної ідеї свята, яка має запалити всіх співробітників, закінчуючи підбором усіх складових свята (зал, харчування, ведучий тощо)
Звертаючись до компанії Dream House ви отримаєте такі переваги:
- знання бази залів та рестораном як у Києві, так і по всій Україні,
- робота з багатьма ведучими дозволяє дати професійні рекомендації щодо вибору ведучого,
- величезна база даних професійних артистів різного жанру
- база кейтерингових компаній дозволить знайти найоптимальніше та відповідне вам меню для банкету,
- база постачальників будь-якого технічного та розважального обладнання,
- власна база інвентарю для свят.