Презентації
- Як зацікавити аудиторію під час презентації?
- Візуалізація презентацій
- «Друкарні» презентації
- Комп'ютерні презентації, електронні презентації
- Устаткування для презентацій
- Чим корисна компанія Dream House?
Краще один раз і побачити та почути. Презентація нового продукту, послуги, компанії – створення єдиного ефективного інформаційного середовища для просування вашого продукту. Як грамотно створювати сюжети, сценарії та структуру презентаційного заходу? Технічні та практичні секрети професійних презентацій.
Створення презентацій! Як відомо - зустрічають по одязі. Якісна презентація «одяг» вашого товару чи послуги, і це має бути не просто костюмчик, обраний у першому магазині готового одягу, що попався, це має бути щось ексклюзивне, пошите на замовлення. Зараз існує безліч можливостей здивувати аудиторію за допомогою спецефектів, але хоч би якими «навороченими» вони не були — без майстерного оратора при проведенні презентації не обійтися. Звичайно, якщо ви не хочете зняти повнометражний фільм і надати аудиторії можливість година-друга похрумтіти попкорном.
Як зацікавити аудиторію під час презентації?
Кілька простих правил:
- Устами немовляти діє істина. А немовлята, як відомо, термінологією не володіють, і складними мовними зворотами теж. Будьте простіше, тоді вас зрозуміють швидше та краще.
- Точка, крапка, кома. Якщо ви заощаджуєте час слухачів і прагнете швидше вимовити все, що підготували - економію часу оцінять, але не оцінять те, що ви презентуєте. Своєчасні паузи, виразні інтонації, не речитатив, а жива мова, як при розмові з другом у приємній обстановці - основні правила успішного виступу.
- Тяжко у навчанні - легко в бою. Підготовка - запорука вашої впевненість. Вичитати кілька разів тексти, прибрати все зайве, спростити, пропустити через себе, прорепетирувати - і ви готові до перемоги! Знайдіть у 10 разів більше цікавої інформації на тему виступу, чим плануєте розповісти. Стратегічні інформаційні запаси додадуть вам впевненості.
- Чи маєте план містера Фікса? Звичайно ж є! А саме: вступ, основна тема, завершення. Це найбільш оптимальна структура виступи.
- Будь простіше і до тебе потягнуться люди. Самоіронія та відкритість — те, що завжди підкуповує та налаштовує на дружній лад найскептичніших і цинічніших, а їх ніколи не бракує серед ваших слухачів. Приклади із реального життя, яскраві образи, порівняння, іншими словами, іскорки сприяють ефективному сприйняттю інформації. І, найголовніше, викличуть довіру до вас особисто. Після чого ваші рекомендації будуть сприйматися зовсім інакше.
- Про себе, коханого. Найцікавіше для людини — те, що стосується його самого. І потенційному клієнту не важливо, з чого складається ціна — важливо, що особисто він як покупець одержує, заплативши цю ціну.
- Сам запитав — сам відповів. Формуючи промову в режимі діалогу із самим собою, передбачаючи потенційні питання слухачів та даючи на них відповіді, ви будете висловлюватися структурніше і простіше, ніби намагаючись самому собі роз'яснити суть презентації.
- Раз цитата, два цитати. Включно з вимовою відомих людей, можливо анекдоти, цікаві висловлювання ви робите мову жвавішою, і не даєте аудиторії нудьгувати. Важливо тільки не переборщити, уникати вульгарностей і жартів на релігійні тематики.
- Магія жестів. Дуже складно, виступаючи перед аудиторією бути розкутим та впевненим. Розкутість і впевненість - необхідні фактори для отримання довіри слухачів. Виявляються ці якості, насамперед у жестах. І якщо ваш відрепетований, цікавий спіч контрастує із замкненою, «дерев'яною» позою - вам просто не повірять. Перед виступами корисно вивчити мову жестів, а на репетиціях постаратися зробити їх звичними.
- На горді самоті. Виступати краще без асистентів. Будь-який предмет, що рухається, обов'язково відверне увагу. А щоб вам не було страшно. Постарайтеся бути ближче до слухачів. По-перше — вас буде краще чути, по-друге - те, що може не викликати реакції в напівпорожньому залі, може добре спрацювати на людей, що сидять поруч.
- Повторення — мати вчення. Не варто, звичайно, розповідати всі два рази, але підведення короткого резюме ніколи не завадить. Найкраще запам'ятовується початок промови та її кінець. Основні тези та висновки наприкінці доповіді допоможуть слухачам структурувати та краще запам'ятати отриману інформацію.
Візуалізація презентацій
Формати презентацій бувають різними. Але в першу чергу при розробці важлива структура та якість сприйняття. Чітка послідовність, мінімум текстової інформації, помірне наповнення графікою. Основне завдання презентацій - занурення читця, глядача та слухача в тему. Якщо ваша аудиторія «в темі» означає все вдалося! Чекайте на збільшення продажів! Як і у якому форматі краще створювати візуальну презентацію? Презентації можна розділити на кілька видів залежно від виду використання та цілей створення тієї чи іншої презентації. Основних груп дві, це — друковані презентації та електронні презентації.
«Друкарні» презентації
Найчастіше використовуються як роздатковий матеріал. Гідність такої форми подачі інформації у тому, що як мінімум матеріал потрапить до рук потенційного клієнта. При креативному використанні можливостей друку та дизайну можливий навіть підвищений інтерес. З іншого боку - складно зачепити емоційне сприйняття так сильно як це можливо при застосуванні відеоефектів. Найголовніше – друкована презентація має бути як мінімум цікавою, як максимум незвичайною. Наприклад «впровадження» корпоративного анімаційного героя на сторінки презентації-коміксу, або яскраві оригінальні фото викличуть сильніший інтерес, ніж просто гарна декорація сторінок.
Комп'ютерні презентації, електронні презентації
Електричні презентації мають більше можливостей для реалізації оригінальної подачі інформації - анімація, музика, голосовий супровід. До того ж не обмежені тиражем та носіями такі презентації можна поширювати в Інтернет, розміщувати на веб-сайтах, закочувати на диски та просто пересилати поштою. До того ж, у них набагато простіше вносити зміни. Комп'ютерні презентації можна поділити на кілька видів.
Устаткування для презентацій
Кілька слів про організаційну сторону презентацій. Якісна демонстрація можлива лише на якісному обладнанні. І якщо ваш проектор показує лише зелений колір, а мікрофон живе своїм власним життям – усі старання нанівець.
Для якісного проведення презентацій ми рекомендуємо якісне обладнання:
- Мультимедіа-проектори
- Світлодіодні екрани
- Ноутбуки
- Відеомагнітофони
- Мобільні комплекси озвучування
- Системи синхронного перекладу та конференц-системи
А також все, що потрібно для зручності гостей:
- Конференц-зали
- Кейтеринг
- Кава-машини
Ми можемо допомогти в ефективному вирішенні наступних питань
- складання концепції презентації, її детальний план та сценарій
- залучення необхідного персоналу для роботи на презентації, а також провідного та артистів різного жанру
- організація харчування, проживання (якщо буде потреба) для учасників презентації
- підбір декору та необхідного обладнання для презентації та багато іншого.